Jadual Kerja Pentaksiran Peka Biologi
Tingkatan 4
Bulan | Minggu | Perkara yang ditaksir | Catatan | ||||
I | II | III | IV | V | |||
Jan | 1 | ||||||
2 | Memberi Taklimat PEKA kepada pelajar Penyediaan Portfolio oleh pelajar | ||||||
3 | |||||||
4 | Penyerahan Jadual Kerja Pentaksiran kepada Guru Kanan dan Ketua Pentaksir Sekolah | ||||||
5 | |||||||
Feb | 1 | ||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | √ | Aktiviti 2.1 & 2.2 | |||||
Mac | 1 | √ | √ | √ | √ | ||
2 | Mengisi BSI | ||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
April | 1 | ||||||
2 | √ | ||||||
3 | √ | √ | √ | √ | Aktiviti 3.6 | ||
4 | Mengisi BSI | ||||||
5 | |||||||
Mei | 1 | √ | |||||
2 | √ | √ | √ | √ | Aktiviti 6.3 | ||
3 | Mengisi BSI | ||||||
4 | |||||||
Jun | 1 | ||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
Julai | 1 | Menyerahkan sampel laporan kepada Ketua Pentaksir Sekolah | |||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
Ogos | 1 | Penyelarasan BSI | |||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 |
Jadual Kerja Pentaksiran Peka Biologi Tingkatan 5
Bulan | Minggu | Perkara yang ditaksir | Catatan | ||||
I | II | III | IV | V | |||
Jan | 1 | ||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
Feb | 1 | ||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | √ | Aktiviti 1.4 | |||||
Mac | 1 | √ | |||||
2 | √ | √ | √ | ||||
3 | Mengisi BSI | ||||||
4 | |||||||
April | 1 | ||||||
2 | √ | Aktiviti 1.8 | |||||
3 | √ | ||||||
4 | √ | √ | √ | ||||
5 | Mengisi BSI | ||||||
Mei | 1 | ||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | Menyerahkan sampel laporan kepada Ketua Pentaksir Sekolah | ||||||
Jun | 1 | ||||||
2 | Penyelarasan BSI | ||||||
3 | |||||||
4 | Mengisi Borang Gred Induk | ||||||
5 | Penyerahan BSI dan BGI kepada Ketua Pentaksir Sekolah | ||||||
Julai | 1 | Penyerahan BSI dan BGI kepada Pengetua untuk pengesahan | |||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
Ogos | 1 | Penyerahan BSI & BGI yang telah disahkan kepada S/U Peperiksaan SPM | |||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
Sept | 1 | ||||||
2 | |||||||
3 | Penyerahan BSI dan BGI kepada Pembantu Makmal untuk Penyediaan Sijil Peka | ||||||
4 |
0 comments:
Post a Comment